miercuri, 13 aprilie 2011

Serigrafie


Serigrafia este un procedeu de imprimare a diverselor obiecte şi materiale. Ea se poate face pe materiale textile (tricouri, geci, sepci etc.) sau pe materiale solide (autocolant, agende, calendare, cărţi de vizită etc.)
Serigrafia ofera avantaje ce sunt imposibil de realizat cu alte metode de inscriptionare folosind cerneluri: prin serigrafie se pot obtine suprafete inscriptionate in relief, fosforescente, rezistente in timp atat la spalari repetate cat si la uzura. Deasemenea cernelurile folosite de gasesc intr-o varietate de modele: cerneluri serigrafice rezistente la apa, gonflabile sau Plastex. Tehnica imprimarii prin serigrafiere a evoluat foarte mult, in prezent fiind posibila reproducerea atat a culorilor liniare cat si a elementelor in policromie. Exista posibilitatea ca sitele serigrafice sa fie pastrate la cerere, urmand a puta fi refolosite in cazul unei inscriptionari ulterioare.

Prin serigrafiere se recomanda personaliarea unor obiecte cu suprafete plane, sau cu raza de curbura mare(ex. pixuri, brichete, papetarie, suprafete metalice, tricouri sau alte materiale textile, etc.). 
Calitatea rezultata in urma imprimarii serigrafice este deosebita, serigrafia permitand utilizarea unor culori speciale din Condul Pantone (ex. culori metalice), la un tiraj mic, spre deosebire de tiparul offset precum si obtinerea unor efecte speciale pe suprafata de imprimare de tipul textului sau al imaginilor in relief, un alt atu al serigrafiei in fata altor procedee de imprimare este rezistenta ridicata a vopselelor la frecare, zgariere, spalare si actiunea razelor ultraviolete.

luni, 4 aprilie 2011

Marketing si promovare

Marketingul reprezintă "stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere".
Pentru a avea succes, lumea trebuie sa auda de tine. Segmenteaza activitatile de comunicare in functie de publicul tinta. 
Cu cat actiunile tale de comunicare vor fi personalizate mai bine conform profilului audientei dorite, tinand cont de produsul comercializat, cu atat vei avea mai mult succes. 
Implementeaza promotii pe perioade limitate de timp pentru a incuraja clientii sa cumpere acum sau pentru a creste vanzarile pentru o anumita gama de produse.
Gandeste-te ce si cum vrei sa promovezi. Cu cat oamenii aud mai des de firma, cu atat vor fi mai curiosi si mai dornici sa afle despre ce este vorba. Fie ca alegi sa oferi pliante, sa oferi carti de vizita, sa iti treci numele pe cutii de pizza, pe pungi , pixuri, materiale, cani, etc., Spick and Span L.T.E este alaturi de tine.