luni, 4 aprilie 2011

Marketing si promovare

Marketingul reprezintă "stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere".
Pentru a avea succes, lumea trebuie sa auda de tine. Segmenteaza activitatile de comunicare in functie de publicul tinta. 
Cu cat actiunile tale de comunicare vor fi personalizate mai bine conform profilului audientei dorite, tinand cont de produsul comercializat, cu atat vei avea mai mult succes. 
Implementeaza promotii pe perioade limitate de timp pentru a incuraja clientii sa cumpere acum sau pentru a creste vanzarile pentru o anumita gama de produse.
Gandeste-te ce si cum vrei sa promovezi. Cu cat oamenii aud mai des de firma, cu atat vor fi mai curiosi si mai dornici sa afle despre ce este vorba. Fie ca alegi sa oferi pliante, sa oferi carti de vizita, sa iti treci numele pe cutii de pizza, pe pungi , pixuri, materiale, cani, etc., Spick and Span L.T.E este alaturi de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu